Avocatul Rapcea rupe din nou tăcerea şi scrie despre relaţiile multiple ale cursanţilor MISA

Adepţii MISA sunt îndemnaţi de către liderii lor să practice „cuplul deschis”. El şi ea – fie şi căsătoriţi – sunt „dezlegaţi” să întreţină relaţii sexuale si cu alţi sectanţi. De câte ori am abordat acest subiect, trompetele MISA n-au mai prididit să mă înjure. Alte argumente n-aveau. Iată însă că avocatul Mihai Rapcea, cursant MISA cu state vechi – vreo 20 de ani -, scrie pe blogul său, fără admiraţie, despre relaţiile sexuale „multiple” de la MISA şi consecinţele acestor practici, după cum veţi citi mai jos. În „cuplul deschis”, spun eu, propovăduit atât de către Gregorian Bivolaru, cât şi de către locotenenţii săi, trebuie să se dizolve dependenţa afectivă şi ataşamentul. Cei care practică adulterul cu acordul aproapelui, dar mai ales de faţă cu acesta, pierd însă şi trăsăturile omeneşti. Pot fi modelaţi precum plastilina. Aşa că nu-i de mirare faptul că mulţi dintre adepţii MISA muncesc gratis sau  evoluează în filme deochiate ori pe chat-uri pentru adulţi întru slava lui Bivolaru, dar mai ales ca să umple buzunarele unui guru din ce în ce mai lacom şi, culmea, se simt chiar onoraţi.

Blogul lui Mihai Rapcea, 6 aprilie 2011. Autor: Mihai Rapcea

„Putem vorbi despre yoga şi Hristos?

Zilele trecute, m-a căutat o veche prietenă din cadrul MISA. Simţea nevoia de un suflet care să o asculte, căruia să i se destăinuie. Relatarea ei m-a pus pe gânduri şi m-a determinat să creionez acest text, ca o meditaţie, o reflecţie pe tema valorilor după care ne ghidăm în viaţă, ridicându-le la rang de principii şi deziderate de urmărit. Colega de curs, femeia respectiva are în momentul de faţă în jur de 45 de ani.

În urmă cu 10 ani, a cunoscut un tânăr frumos, de numai 18 ani, cu care a început o relaţie de iubire fulminantă. Fiind prima femeie din viaţa respectivului băiat (devenit între timp bărbat), acesta era amorezat până peste urechi de ea, o copleşea cu atenţia şi dragostea lui, văzând-o drept centrul universului său, fără a părea să mai remarce vreo altă prezenţă feminină înafara ei.

«Dacă mă iubeşti, te vei bucura de fericirea mea»

Ea nutrea aceeaşi atitudine statornică în dragoste, fiind fericită cu relaţia pe care o avea, mulţumind lui Dumnezeu pentru ea, nesimţind nevoia de altceva, fiind şi o fire monogamă, fidelă prin natura ei.

Ea era şi atunci, ca şi acum, participantă la cursul de yoga de la MISA, el nu. La îndemnul ei, a început şi el să frecventeze cursurile de yoga, e drept, relativ târziu, după aproape 6 ani de relaţie pe care ea o descrie ca perfectă.

Problemele au început să apară la ceva timp de la intrarea lui în cercul de cursanţi yoghini de la MISA, datorită schimbării mentalităţii lui cu privire la relaţiile de cuplu. A «prins» la el ideea de cuplu «deschis», de relaţii multiple, şi astfel, perioada de graţie şi fericire din cuplul lor s-a încheiat, atunci când el a adus acasă o altă fată, cu textul «dacă mă iubeşti, te vei bucura de fericirea mea». De voie de nevoie, strângând din dinţi, ea a acceptat. Cealaltă era mult mai tânără (mai tânără chiar decât el –  i-aş fi putut fi mamă, glumea ea), şi se ţinea scai de capul băiatului. Ajunseseră să facă vacanţele împreună toţi trei, totul era aproximativ bine şi frumos, ea se lupta să îşi smulgă din suflet buruiana îngheţată a geloziei, sentimentul iminent al pierderii relaţiei. Într-un final, sâcâit de frecuşurile şi tensiunile din relaţia haremică pe care şi-o construise, tânărul din povestea noastră îi dă papucii mai vârstnicei mele amice, taman în momentul cel mai tragic al existenţei ei, când i se descoperise o tumoare ce necesită o intervenţie chirurgicală urgentă, urmată de o perioadă de refacere. Ea i-a propus ca, dacă se despart ca iubiţi, măcar să rămână prieteni, să poată avea un sprijin moral (financiar nu se punea problema, ea având o situaţie materială satisfăcătoare). Astăzi, el nu mai răspunde la telefonul ei, la mailuri, pe facebook, pe messenger, ignorând-o cu desăvârşire, deranjat de suferinţa şi problemele de sănătate cu care se confruntă ea.

Aceasta este o primă poveste. Adevărată.

Nu mai «fuzionează» amoros

La două zile după aceea – continuă Rapcea -, o altă prietenă m-a contactat, cu o poveste asemănătoare. Ea şi iubitul ei sunt împreună de mai mulţi ani, amândoi cursanţi la MISA. Tatăl ei s-a îmbolnăvit de cancer. În timp ce ea aleargă disperată la spitale cu tatăl bolnav, el îi ignoră cu «detaşare» problemele cu părintele aflat în suferinţă. Nu l-a vizitat nici măcar o dată (deşi sunt ca şi căsătoriţi, ai ei l-au acceptat în casa lor nu o dată, în trecut), iar anul trecut, el a fost plecat în taberele de yoga de la Herculane şi Costineşti fără ea, deoarece ea nu a putut veni – întrucât a trebuit să îşi îngrijească tatăl bolnav.

Colac peste pupăză, tot el se plânge că ea nu mai are chef de amor, că nu mai «fuzionează» amoros atât de des ca înainte, astfel că el şi-a găsit motiv şi a început să caute să îşi facă alte relaţii, insensibil la suferinţa ei pentru părintele bolnav, care constituie motivul firesc al acestei lipse de chef în pat.

Când ea l-a rugat să îşi scurteze vacanţele «spirituale» de la Herculane şi Costineşti, pentru a o ajuta cu tatăl ei bolnav, el s-a scuzat, spunându-i că nu poate rata astfel de ocazii spirituale «unice», şi că stările spirituale de excepţie pe care le trăieşte în aceste tabere de yoga, justifică orice renunţare din partea lui la alte obligaţii sociale şi morale pe care le are (servici, situaţia tatălui ei), în acea perioadă, el percepându-le ca «obstacole», «piedici» şi «teste spirituale» în calea evoluţiei sale spirituale, enorm accelerată de participarea sa la acele tabere de yoga. I-a oferit chiar şi citate din Biblie, căci, spunea el, chiar şi Iisus s-a adresat apostolilor cu cuvintele: «Cine-şi iubeşte tatăl sau mama mai mult decât pe Mine, nu este vrednic de Mine» (Mt. 10, 37), adică morţii cu morţii iar vii cu vii, chemând-o cu alte cuvinte să îşi lase tatăl în spital în grija medicilor şi a Proniei Cereşti, şi să vină cu el în tabără, să nu piardă şansa evoluţiei spirituale accelerate (îi mai aducea ca argumente şi «legenda» că la o singură spirală de herculane, arde karma de suferinţă pe zeci de vieţi, şi îşi poate ajuta astfel mai bine şi tatăl bolnav) !!!

I-a mai «servit» cu deplină seninătate (în timp ce ea era înnebunită de durere că tatăl ei moare în chinuri, de cancer) şi textul cu karma pe care fiecare trebuie să şi-o «ardă» individual, despre faptul că suferinţa este un bun învăţător şi că nu trebuie să te interpui între lecţia pe care o are cineva de învăţat şi persoana respectivă, pentru că altfel «rişti» să preiei karma negativă a respectivului, şi ajungi să suferi în locul lui (chiar să te îmbolnăveşti), şi nici el tot nu învaţă nimic din asta ! Mă limitez la aceste două exemple recente, dar emblematice pentru atitudinile de viaţă ale cursanţilor de la MISA. Poate ar fi trebuit să dau şi un exemplu cu femei, să nu se spună că fac o discriminare între «viraşi» şi «şaktiuri». Cred că nu e cazul, aţi priceput ideea, e cam aceeaşi.

Cum s-a ajuns aici !? Cum s-a ajuns ca nişte oameni cu pretenţii de spiritualitate, să se comporte mai egoist şi fără inimă decât un individ obişnuit, un străin de pe stradă !?

Unde este tot acel ideal de spiritualitate, elevare şi lumină pe care MISA pretinde că îl urmăreşte !?

Este aceasta yoga ? Este doctrina yoga astfel ? Dar creştinismul? Răspunsul este NU ! HOTĂRÂT NU !!! (…)”.

CLICK AICI

Un alt exerciţiu de ipocrizie

Nu cred că fragmentul de mai sus are nevoie de comentarii. Însă, apropo de făţărnicia din interiorul MISA denunţată mai sus de către Rapcea – avocatul lui Bivolaru în 2004, cel care, în mai multe rânduri, a luat apărarea mişcării şi a liderului ei – sunt zeci de astfel de exemple pe care le-am arătat în articolele mele din ultimii ani legate de secta porno.

Iată doar unul: Guru a aruncat „anatema” nu doar asupra celor pe care el îi cataloghează  „masoni” ori „securişti”, ci şi asupra homosexualilor. Însă, paradoxal, acelaşi guru încurajează, din tot sufletul său de ales, lesbianismul. Adică, relaţiile homosexuale. Filmul porno „Sisters in Love” – manifestul lesbi al sectei, cum l-am mai numit -, „binecuvântat” de Bivolaru, în care joacă toată floarea adeptelor MISA este doar o dovadă în acest sens.

Lasă un răspuns